Rabu, 13 Mei 2009

Amacam Exam???

Amacam kawan-kawan???
Boleh jawab ke paper Pengantar Pengurusan tadi???

Aku ??? ... jangan tanya ler ... Hampeh
Aku konfiden le jawab 15 soalan jer yang betul & tepat ... yang lain aku tembak jer ... baca buku pun macam tak baca jer ... bila tengok jer kertas soalan ... semua hilang, langsung tak ingat...so apa lagi... tembak jer lah..

Tadi ada gak member yang bagi tau... at least ada 30 soalan yang sama macam soalan past semester, diaorang yang buat latihan jawab soalan past semester(s) banyak yang boleh jawab paper tadi ... beruntung member tuh...

So.. moral of the story ... jangan pandang remeh ngan soalan past semester(s), mungkin akan keluar lagi semester nih...

-BK-
p/s: aku lak tak tau mana nak cari soalan past semester... so rasanya aku still akan gunakan kemahiran semula jadi aku untuk paper yang akan datang ... "menembak" jawapan ...harap-harap kali ni banyak yang 'bull-eye' ... hehehehhe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan