Isnin, 27 Julai 2009

Salam Pertemuan Musim Kedua...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada Semua,

Alhamdulillah bertemu lagi kiter di arena ini. Namun sedih juga rasanya coz tak dapat jumpe rakan-rakan yang lain kerana ada antara mereka yang berhenti, tangguh dan sebagainya. Masing-masing ada masalah & tanggungjawab... Apapun perjuangan harus diteruskan kerana
Hidup ini umpama medan peperangan...

Semakin lama semakin mencabar nampaknya tugasan-tugasan yang diberikan kepada kite. Namun kita harus harungi jua walau apa pun yang terjadi. Demi kejayaan yang ingin kite kecapi dimasa hadapan. Huhu.. :)
Ada yang dah siapkan soalan kuiz & juga tugasan ke??? Kalo dah, anda memang hebat, kohkokoh.... So kalo dah hebat jangan lah lupa kawan2, past-pastlah jawapan mana yg patut.... Kohkohkohkohkoh.....
(p/s:nak senang ajer... tp kalo nak bagi juga, sebesar padang bola saya tadahkan.. Kakakaka )

So macam biasa saya sudah pun uploadkan slide-slide daripada kelas kiter baru-baru ini(18 & 19.07.09). Jangan kuatir atau risau tentang semua virus-virus degil yang suka melompat masuk ke dalam thumdrive semasa downloading dari komputer di kelas kiter, semuanya sudah pun saya hapuskan... Hohoho.....:p Anda bolehlah mendownload dengan lapang hati......:) Semua slide ini saya dah convertkan jadi file winrar(.rar). Sesiapa yang tiada software ini saya juga ada uploadkan sekali untuk kemudahan tuan-tuan & puan-puan sedut(downloaD lah).... So saya ucapkan Selamat Menyedut / Vacum / slurp / download & sebagainya...


1)
Aplikasi Komputer
2)
Hubungan Etnik
3)
Kenegaraan
4)
Sains Sosial
5)
Software Winrar Free Edition


Tata..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan