Rabu, 28 Oktober 2009

Jangan Menyerah

Salam semua...

First of all tq BK for the invitation. Bukan x nk accept jemputan BK,tapi yahoo ada problem. Skrg dah ok, bolehler saya menceceh dalam nie...heheheheh.

Seperti yg kita semua tahu, markah carry forward kita agak 'memberangsang'kan sedikit. Ada yg dah down nampaknya masa lecturer announce markah (tapi gelak tetap gelak). So harapnyer
kawan-kawan sekalian jangan menyerah sebelum kalah. Jom kita berjuang dalam masa 2 minggu nie. Aku nie cakap jer berhabuk....dapat bantal lupa semua hahahahaa. To all my fren yg ada taskforce soalan sains sosial, harap dapat email kpd saya spt tarikh yg telah ditetapkan. Zila & Huzreen...aku tabik spring kat korang. Org pertama bg feedback.

Oklah, sampai sini jer dulu pesanan saya. Good Luck to semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan