Ahad, 25 Oktober 2009

Nak Exam Beb.........!!! (11-15hb / 11 / 09)

Hahaha.... Pertemuan kali ni semua asyik gelak jer dlm kelas yer.... main-main jer.... Jelous lecturer kat depan... Takpa lah janji asimen siap ontime.... Bak kata Shida, "tip top...." kakaka...

Tp aku pun siap jugak asimen, amik exam jugak, jwp kuiz jugak.... tup-tup lecturer kata aku tak buat asimen, aku tak amik exam & xjwp kuiz.... aduiiiiiii........ Terus rasa berdebar didada, bergegar meja & rasa nak gugur jantung pisang dibuatnyer....... arghhhh...... Apa la nasib aku mcm ni... Rugi aku datang kelas, buat asimen sampai xcukup tido, bayaq yuran dll..... (hampa pun sama jugak) Kat sapa lah aku nak mengadu ni.... aduiiiii..... Cuba hampa cakap kat mana..... Kalo nak buat aduan kat pejabat pengguna boleh tak?

Takpa lah, walaupun hati ini sedih... tapi aku upload jugak lah slide2 ni utk hampa semua... tp ni hampa tgk lah gambaq2 ni dulu... layan nohhh....

Anyway, ribuan terima kasih diucapkan kepada abg/bro Elias kerana buat majlis kek sarawak... memang sedap lah... dah la rupanya cantik, ada corak batik2, rasanya pun sedap.... hmmm.... best.... :) :) :) ada sorg tu tau nak makan bahagian tgh ajer.... ish, ish, ish.... tak patut-tak patut.... (atok tahu..... hehehe) Juga terima kasih pd rakan kita cik saro & cik saras utk maruku.... sedap.... :) :) ;)

Menu: Nasi Sedap & Air sedap..... Nampak sedap pulak air ni td, sblm ni aku beli xmcm ni.... xpatut2..... nampak pekat beb... meleleh air liuqq....






Muat toron :-

Module KNegaran

Module Hubungan Etnk.

Module Sains So sial

Module IT





bye.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan