Khamis, 29 Oktober 2009

MACAM-MACAM HAL DA........


Salam kengkawan semua....miz u all ..muhahahah

anyway mcm mana ngan study korang semua..aku cam ni gak la, buat aper yang patut ja..main-main, gelak banyak, tah bile le nak insap....hahahah..but sambil2 tuh dok kecut prut ni...lagi 11 hari ja kita nak berperang ni..kengkawan yang ada info baik punya jangan lupa pas kat aku kay..kita sama-sama tolong mana yang patut..keje sorang2 mesti bengong punya....tak baik punya.

azab presentation semua dah lepas, tinggal cikit ja lagik..aku harap semua kengkawan dapat ketch up...asele..ya..aselehe..yeyeyeye.....jangan kicap..kuangggg apa yang lecturer bagi la..

lil, hang markah lebey ek....heheheh pandai hang kata kat aku makan tengah ja ya....alompak agogogogo(lil berjalan sambil memakai baju kotak2 dengan cermin mata hitam)hahaha..jangan mara ek..

siti hang jangan banyak sangat merapu, ilmu aku dah abih kuar dalam class nih....kaki ngan peha tu ikat dulu.....(siti, shida, huzrin saja yang tahu situasi siti memasak sambil......)hahaha...kismis kedut..kahkahkah

-abis ja perang kita nanti...kita enjoyyyyyyyyyyyyy

aku nak pantun cikit kat cni........

ikan keli si ikan kerapu,
sedap jugak dimasak asam pedas,
dalam kelas kuat sangat dok merapu,
la ni semua dok mengipas....huhuhuhu

bk orang kuat boz la katakan,
lil asyik ok ja keje dia,
nak dekat exam semua dok ligan,
insyallah next sem semua ada......amin

ok la kengkawan, selamat berjaya, moga berkat pelajaran kita, mana yang rasa tak berkat tu, minta2 la maap pada yang sepatutnya...kang truk plak result yang kuar...bukan aper bak kata MOHAMAD ADIB...........KEBERKATAN.......pada semua aku pohon ribuan ampun dan maap andai terkasar bahse, terlepas kata, terkutuk dengan sengaja, uhuhu....sepuluh jari dihulurkan....adois,amigos.......thx to kawan2 yang banyak bantu selama ini dengan penuh iklas abg mizi, lil, shida,huzrin,siti, n semua terlibat langsung ngan tak.............

ASSALAMUALAIKUM, SALAM SATU MESIA, SALAM PERPADUAN.....POYOS JA..HIHI

3 ulasan:

  1. Hahaha.... wei sory lah kalo ko terasa.. niat dihati nak bergurau je... :(

    Hehehe... :) Kalo aku terlebeh gurau habaq lah... kadang2 mulut aku ni laser jugak... kakakaaka...

    jgn ambik ati yer... hehehe....

    peace......!!!!!!!
    :)
    :)
    :)

    BalasPadam
  2. siti...nk betulkan ayat. hang laser ?? bukan kadang2. tp selaluuuuuu....hahahhahah

    weiiii x leh lawan zila, dia lg laser...tapi aku pun laser gak...hehehhehe

    BalasPadam
  3. wei.. tu lil lah not cik siti.... kakaka....

    BalasPadam