Jumaat, 13 Februari 2009

Assignment dah siap Ker?

Ermm..aku lagi...dan aku lagi...aku lah penyumbang news terhangat di pasaran...(hahaha...over la pulak!)

Korang sume macam mane wat keje last minit best x?

Hahaha, padan muke kite sume...tapi nak buat cemana kan..Inilah yang dinamakan pengorbanan. Bukan senang nak mendapat sugulung ijazah( la ni pakai gulung lagi ke? x kot..zaman BK 18 tahun dulu ye la kot...tapi dah expired..hahaha)

Dengan komitmen kerja...yang dah berumahtangga tu pulak..komitmen keluarga..yang ada anak kecik lagi la susah...tengah wat assignment...sambil dukung anak(BK la tu)jangan marah ye bro BK...

Aku amat bersyukur, walaupun banyak dugaan dan ujian yang menimpa aku lately ni..aku dah pun berjaya menyiapkan tugasan yang perlu dihantar besok(tapi xtau la bagus ke x?betul ke x cara aku?) At least aku dah pun menyiapkan nye...cuma satu je lagi, aku masih belom copy ke dalam cd iaitu brochure untuk subjek Bahasa Melayu Pengurusan. Tapi aku dah print untuk edaran besok...Bisnes beb!! cari duit lebih sket...yang penting 'halal'

Aku amat berterima kasih kepada sume kengkawan yang selama ini memberi sokongan dan dukungan...Walaupun aku amat lah bizi dengan komitmen kerja yang membuatkan aku terdampar kesepian..opppss...silap...terdampar keletihan.

Aku harap korang sume pon dah siap dan aku pasti korang nye lebih gempak gempita sbb korang yang ajar aku...mesti la korang lagi terer kan sifu? Setidak-tidak pun yang tinggal hanya untuk wat finishing je malam ni...pastu leh la enjoy(yang ada pasangan tu lagi la enjoy..dah berapa malam bz..xdapat)

Good Luck untuk semua...Teruskan perjuangan...

Alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan