Isnin, 2 Februari 2009

Jadi Student..

Heheheh.... tarikh 15 Januari rasmi le aku ngan kengkawan sebagai student UUM... Ramai gak yang mendaftar sebagai student PLK UUM KL... Tah ler boleh ke tak boleh nak habiskan 5 tahun ni sebagai student dan bergelar siswazah...

Otak aku pun dah berkarat.. maklum ler dah 21 tahun tinggalkan sekolah menengah.. diploma aku pun dah 18 tahun umur (lagi tua dari anak aku yang sulong) ... masa daftar kut-kut ler dapat transfer credit... hampeh!!!, ada ke patut diorang kata aku nyer diploma dah 'expired'... so apa boleh buat, kena le start balik dari mula...

So, kepada semua kengkawan... jom study, buktikan kepada semua terutama pada diri kita sendiri yang kita 'boleh'.... selamat datang ke alam mahasiswa/mahasiswi ataupun untuk orang cam aku ni... dipanggil 'mahasiTua'.... hehehheeh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan