Isnin, 2 Februari 2009

Group Discussion 1
























1 Feb 2009 masa warga KL sambut Hari Wilayah Persekutuan, aku ngan berapa kengkawan buat group discuss bincang pasal assignment... dapat gak idea sikit cam ner nak buat assigment... idea jer dapat.. buat nye idak jugak heheheh...
Thanks to Shahrul a.k.a Haji Alias yang susah payah arrange perjumpaan ni... kata nya ramai yang confirm nak datang tapi yang turn up ada le 8 orang jer- aku,khalil, Shahrul, Haziq, Zila, Shida, Maria and sorang lagi yang aku lupa nama.. sorry..lupa le nama u - maklum le aku ni dah tua... cepat lupa..
Hopefully next time ramai lagi yang turn up... ops next time tu bila???

Kat sini aku sertakan gambar-gambar hari tu... perjumpaan kat McD Ampang Park.. manager McD tu usha jer... maklumler duduk lama kat sana tapi langsung tak order apa-apa... sorry arrr puan manager, lain kali kami tak buat lagi ...heheheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan