Khamis, 12 Februari 2009

Internet Broadband Modem

Erm....ni la brochure aku untuk subjek Bahasa Melayu Pengurusan.. Brochure ni bukan sekadar untuk wat assignment je, tapi aku betol2 nak promote item ni kat korang sume....sesiapa yang berminat, boleh terus kontek aku. Anytime, barang akan terus dihantar ke pejabat atau rumah korang. Jangan lupa no tepon aku 0195646441 & 0175646041. Maklumat lanjut seperti tertera pada brochure tersebut la ye!!! (oopppss...kecik erk? xnampak?)

Item ini adalah HSDPA Modem yang sedang hangat di pasaran. Item yang aku jual ini adalh confirm 100% original kerana supplier aku adalah TENTEN iaitu distributor yang supply item ni pada Celcom. Modem ini boleh digunakan untuk semua operator di Malaysia, Maxis, U Mobile, Digi dan semestinya Celcom. Harga kalau beli di mana-mana pengedar lain atau celcom sendiri, RM699...aku bagi diskaun pada korang semua. Korang hanya perlu bayar pada aku RM450 je....dah jimat RM249 kan? Banyak tuuu!!!

Selain itu, aku juga buat registration untuk Celcom.. Pilih la pakej RM 68 atau Rm98. Dua-dua Unlimited used.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan